Regulamin rezerwacji online
§ 1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin reguluje zasady dokonania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzenia dokonania rezerwacji oraz reklamacje w obiekcie Ulańska Zagroda.
§ 2 DEFINICJE
- Określenia użyte w niniejszym regulaminie rezerwacji należy rozumieć następująco:
- Usługodawca – Ułańska Zagroda JACEK BRÓDKA z siedzibą w Poznaniu, adres: Urbanowska 28/13, 10-160 Poznań, NIP: 7810007196, REGON: 632092599.
- Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, korzystająca z usług Usługodawcy. Usługobiorca może być jednocześnie Gościem.
- Gość – osoba korzystająca z usług hotelowych lub usług dodatkowych. Osoba ta może być jednocześnie Usługobiorcą.
- Obiekt – Ułańska Zagroda, adres: Załom 15, 78-630 Człopa, telefon 663 518 625, e-mail: biuro@ulanska.pl. Obiekt jest zarządzany przez Usługodawcę.
- Operator Systemu Rezerwacji Online – LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Młyńska 12A, 58-570 Jelenia Góra, NIP : 611-227-24-45.
- Potwierdzenie Rezerwacji Online – dokument w wersji elektronicznej przesyłany przez Usługodawcę Usługobiorcy na wskazany przez niego adres e-mail, podany w formularzu rezerwacyjnym. Dokument zawiera informacje na temat szczegółów warunków rezerwacji, w tym: dane o długości pobytu, wysokości należności za rezerwowany pobyt oraz ewentualnie określający termin wpłaty zadatku.
- System płatności online – rozwiązanie informatyczno-funkcjonalne – Przelewy24 dostarczane przez firmę PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- System Rezerwacji Online – Hotres będący własnością LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Młyńska 12A, 58-570 Jelenia Góra, NIP : 611-227-24-45.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych, poprzez sieci telekomunikacyjne, za pomocą właściwego (dla danego rodzaju sieci) urządzenia końcowego.
- Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.
§ 3 REZERWACJE
- W celu dokonania rezerwacji on-line, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, dostępnego na stronie www.ulanska.pl, wymagane jest skorzystanie z przeglądarki
- Rezerwacja on-line dokonywana jest poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie www.ulanska.pl.
- Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą przekazania wypełnionego formularza rezerwacji do obiektu.
- Usługobiorca ma możliwość zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji na etapie dokonywania rezerwacji, poprzez system płatności online.
- W przypadku niedokonania wpłaty zadatku podczas rezerwacji, Usługobiorca ma obowiązek zapłaty zadatku w przeciągu 1 dnia roboczego od daty dokonania rezerwacji.
- Po dokonaniu rezerwacji Usługodawca prześle Potwierdzenie Rezerwacji na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail:
- W przypadku niedokonania płatności zadatku poprzez system płatności online:
- Termin pobytu.
- Liczba gości.
- Rodzaj oferty.
- Ważność oferty.
- Informacje o płatności wraz z wysokością wymaganego zadatku oraz numerem konta i terminem płatności.
- Propozycję dodatkowych usług.
- W przypadku dokonania płatności zadatku poprzez system płatności online:
- Termin pobytu.
- Liczba gości.
- Rodzaj oferty.
- Potwierdzenie wpłacenia wysokość wymaganego zadatku.
- Propozycję dodatkowych usług.
- W przypadku niedokonania płatności zadatku poprzez system płatności online:
- Brak wpłaty Zadatku przez Usługobiorcę w terminie wskazanym w Potwierdzeniu Rezerwacji uznaje się za rezygnację z dokonanej Rezerwacji i w konsekwencji, że nie doszło do zawarcia między Usługobiorcą i Usługodawcą.
- Umowa rezerwacji zawierana jest z Operatorem Systemu Rezerwacji działającym w imieniu i na rzecz Usługodawcy Ułańska Zagroda.
- Ceny przedstawione w systemie zawierają podatek VAT. Mogą obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty. Jeżeli oferta obejmuje śniadanie lub inne dodatkowe usługi, to taka informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w systemie podczas dokonywania rezerwacji.
- Za usługi nieobjęte ofertą należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Gościa.
- Jednostką płatniczą jest polski złoty (PLN).
- W przypadku płatności przelewem wszelkie opłaty za jego dokonanie ponosi Usługobiorca.
- Usługodawca ma prawo do wykonania usługi o podobnym standardzie w terminie określonym w rezerwacji, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa.
§ 4 Anulowanie rezerwacji i zmiany rezerwacji
W celu anulacji lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z Obiektem telefonicznie pod numerami telefonu +48 729 102 189, +48 663 518 625 lub drogą e-mailową na adres recepcja@ulanska.pl.
- Anulowanie rezerwacji
- W przypadku odstąpienia od Umowy przez Gościa, zadatek nie zostanie zwrócony. Wyjątkiem są sytuacje, gdy przepisy prawa nakazują zwrot zadatku. Na przykład, gdy wywiązanie się z umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej (np. wprowadzenie restrykcji z powodu pandemii).
- W przypadku, gdy Gość nie stawi się w zaplanowanym dniu przyjazdu, rezerwacja zostaje anulowana, a zadatek nie jest zwracany.
- Zmiana terminu rezerwacji
- Gość ma możliwość przełożenia swojego pobytu na inny termin, pod warunkiem dostępności miejsc w hotelu. W takim przypadku wpłacony zadatek zostaje zachowany i może być wykorzystany w ciągu roku od dnia jego wpłaty.
- Zmiana terminu rezerwacji wymaga wcześniejszego kontaktu z Usługodawcą drogą telefoniczną lub e-mailową.
- Formy odstąpienia od umowy
- Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić na piśmie (na adres do doręczeń Obiektu, wskazany w § 2 pkt 1 ppkt 1.4 Regulaminu) lub w formie e-mailowej na adres: recepcja@ulanska.pl.
- Wyjątki
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu, za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
§ 5 Reklamacje
- Reklamacje dotyczące pobytu w Ułańskiej Zagrodzie należy kierować na adres: recepcja@ulanska.pl.
- Reklamację można wnieść w terminie 14 dni od dnia zakończenia wykonania usługi przez Usługodawcę.
§ 6 Warunki zawierania i rozwiązywania umowy
- Wszelkie warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług hotelowych przez Usługodawcę określone są wyczerpująco w niniejszym Regulaminie.
§ 7 Dane Osobowe
- Poprzez dokonanie przez Usługobiorcę rezerwacji, Usługobiorca i/lub Gość wyrażają zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Operatora Systemu Rezerwacji.
- Przedmiotowe dane będą przetwarzane wyłącznie w celu pełnej realizacji rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów właściwych w zakresie ochrony danych osobowych.
- W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.05.2018 roku ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.), Usługobiorca i/lub Gość mają prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
- Przetwarzanie danych osobowych Usługodawca powierza Operatorowi Systemu Rezerwacji.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Zaznaczenie opcji „Zapoznałem się i akceptuję: Regulamin rezerwacji w obiekcie Ułańska Zagroda” oznacza, iż Usługobiorca zapoznał się z Regulaminem rezerwacji, rozumie jego postanowienia, wyraża zgodę na warunki w nim umieszczone oraz akceptuje warunki wybranej oferty. Brak takiej akceptacji spowoduje brak możliwości dokonania rezerwacji online.