Regulamin rezerwacji online

§ 1 Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady dokonania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzenia dokonania rezerwacji oraz reklamacje w obiekcie Ulańska Zagroda.

§ 2 DEFINICJE

  1. Określenia użyte w niniejszym regulaminie rezerwacji należy rozumieć następująco:
    • Usługodawca – Ułańska Zagroda JACEK BRÓDKA z siedzibą w Poznaniu, adres: Urbanowska 28/13, 10-160 Poznań, NIP: 7810007196, REGON: 632092599.
    • Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, korzystająca z usług Usługodawcy. Usługobiorca może być jednocześnie Gościem.
    • Gość – osoba korzystająca z usług hotelowych lub usług dodatkowych. Osoba ta może być jednocześnie Usługobiorcą.
    • Obiekt – Ułańska Zagroda, adres: Załom 15, 78-630 Człopa, telefon 663 518 625, e-mail: biuro@ulanska.pl. Obiekt jest zarządzany przez Usługodawcę.
    • Operator Systemu Rezerwacji Online – LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Młyńska 12A, 58-570 Jelenia Góra, NIP : 611-227-24-45.
    • Potwierdzenie Rezerwacji Online – dokument w wersji elektronicznej przesyłany przez Usługodawcę Usługobiorcy na wskazany przez niego adres e-mail, podany w formularzu rezerwacyjnym. Dokument zawiera informacje na temat szczegółów warunków rezerwacji, w tym: dane o długości pobytu, wysokości należności za rezerwowany pobyt oraz ewentualnie określający termin wpłaty zadatku.
    • System płatności online – rozwiązanie informatyczno-funkcjonalne – Przelewy24 dostarczane przez firmę PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
    • System Rezerwacji Online – Hotres będący własnością LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Młyńska 12A, 58-570 Jelenia Góra, NIP : 611-227-24-45.
    • System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych, poprzez sieci telekomunikacyjne, za pomocą właściwego (dla danego rodzaju sieci) urządzenia końcowego.
    • Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.

§ 3 REZERWACJE

  1. W celu dokonania rezerwacji on-line, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, dostępnego na stronie www.ulanska.pl, wymagane jest skorzystanie z przeglądarki
  2. Rezerwacja on-line dokonywana jest poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie www.ulanska.pl.
  3. Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą przekazania wypełnionego formularza rezerwacji do obiektu.
  4. Usługobiorca ma możliwość zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji na etapie dokonywania rezerwacji, poprzez system płatności online.
  5. W przypadku niedokonania wpłaty zadatku podczas rezerwacji, Usługobiorca ma obowiązek zapłaty zadatku w przeciągu 1 dnia roboczego od daty dokonania rezerwacji.
  6. Po dokonaniu rezerwacji Usługodawca prześle Potwierdzenie Rezerwacji na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail:
    • W przypadku niedokonania płatności zadatku poprzez system płatności online:
      • Termin pobytu.
      • Liczba gości.
      • Rodzaj oferty.
      • Ważność oferty.
      • Informacje o płatności wraz z wysokością wymaganego zadatku oraz numerem konta i terminem płatności.
      • Propozycję dodatkowych usług.
    • W przypadku dokonania płatności zadatku poprzez system płatności online:
      • Termin pobytu.
      • Liczba gości.
      • Rodzaj oferty.
      • Potwierdzenie wpłacenia wysokość wymaganego zadatku.
      • Propozycję dodatkowych usług.
  7. Brak wpłaty Zadatku przez Usługobiorcę w terminie wskazanym w Potwierdzeniu Rezerwacji uznaje się za rezygnację z dokonanej Rezerwacji i w konsekwencji, że nie doszło do zawarcia między Usługobiorcą i Usługodawcą.
  8. Umowa rezerwacji zawierana jest z Operatorem Systemu Rezerwacji działającym w imieniu i na rzecz Usługodawcy Ułańska Zagroda.
  9. Ceny przedstawione w systemie zawierają podatek VAT. Mogą obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty. Jeżeli oferta obejmuje śniadanie lub inne dodatkowe usługi, to taka informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w systemie podczas dokonywania rezerwacji.
  10. Za usługi nieobjęte ofertą należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Gościa.
  11. Jednostką płatniczą jest polski złoty (PLN).
  12. W przypadku płatności przelewem wszelkie opłaty za jego dokonanie ponosi Usługobiorca.
  13. Usługodawca ma prawo do wykonania usługi o podobnym standardzie w terminie określonym w rezerwacji, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa.

§ 4 Anulowanie rezerwacji i zmiany rezerwacji

W celu anulacji lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z Obiektem telefonicznie pod numerami telefonu +48 729 102 189, +48 663 518 625 lub drogą e-mailową na adres recepcja@ulanska.pl.
  1. Anulowanie rezerwacji
    • W przypadku odstąpienia od Umowy przez Gościa, zadatek nie zostanie zwrócony. Wyjątkiem są sytuacje, gdy przepisy prawa nakazują zwrot zadatku. Na przykład, gdy wywiązanie się z umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej (np. wprowadzenie restrykcji z powodu pandemii).
    • W przypadku, gdy Gość nie stawi się w zaplanowanym dniu przyjazdu, rezerwacja zostaje anulowana, a zadatek nie jest zwracany.
  2. Zmiana terminu rezerwacji
    • Gość ma możliwość przełożenia swojego pobytu na inny termin, pod warunkiem dostępności miejsc w hotelu. W takim przypadku wpłacony zadatek zostaje zachowany i może być wykorzystany w ciągu roku od dnia jego wpłaty.
    • Zmiana terminu rezerwacji wymaga wcześniejszego kontaktu z Usługodawcą drogą telefoniczną lub e-mailową.
  3. Formy odstąpienia od umowy
    • Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić na piśmie (na adres do doręczeń Obiektu, wskazany w § 2 pkt 1 ppkt 1.4 Regulaminu) lub w formie e-mailowej na adres: recepcja@ulanska.pl.
  4. Wyjątki
    • Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu, za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej.

§ 5 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące pobytu w Ułańskiej Zagrodzie należy kierować na adres: recepcja@ulanska.pl.
  2. Reklamację można wnieść w terminie 14 dni od dnia zakończenia wykonania usługi przez Usługodawcę.

§ 6 Warunki zawierania i rozwiązywania umowy

  1. Wszelkie warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług hotelowych przez Usługodawcę określone są wyczerpująco w niniejszym Regulaminie.

§ 7 Dane Osobowe

  1. Poprzez dokonanie przez Usługobiorcę rezerwacji, Usługobiorca i/lub Gość wyrażają zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Operatora Systemu Rezerwacji.
  2. Przedmiotowe dane będą przetwarzane wyłącznie w celu pełnej realizacji rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów właściwych w zakresie ochrony danych osobowych.
  3. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.05.2018 roku ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.), Usługobiorca i/lub Gość mają prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
  4. Przetwarzanie danych osobowych Usługodawca powierza Operatorowi Systemu Rezerwacji.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Zaznaczenie opcji „Zapoznałem się i akceptuję: Regulamin rezerwacji w obiekcie Ułańska Zagroda” oznacza, iż Usługobiorca zapoznał się z Regulaminem rezerwacji, rozumie jego postanowienia, wyraża zgodę na warunki w nim umieszczone oraz akceptuje warunki wybranej oferty. Brak takiej akceptacji spowoduje brak możliwości dokonania rezerwacji online.
Zadzwoń teraz
Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę, może ona przechowywać przez Twoją przeglądarkę informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.